2017年3月1日

黑部立山周遊劵之利用及分享

有人問過我…立山黑部同黑部立山有咩分別? 首先你要知道立山黑部係兩個地方黎, 而阿爾卑斯路線就係將佢地LINK UP! 有各式各樣的交通工具貫穿中間既景點, 有雪山湖泊等等, 的確好值得去! 但立山黑部的費用都唔少, 所以去之前要做定功課點先可以玩得化算呢? 而我做功課既時候都有d阻滯, 以我既行程做個例子~藉此分享下!

富山入? 信濃大町入?
立山入既話要先到富山,而黑部入既話就由信濃大町入,取決由邊度入就視乎你既行程喇。如有睇準備篇既你,就知道今次我既行程係要一日內由名古屋開始完成整個立山黑部既行程,好多人都會先去高山停一晚第2朝先繼續向富山 & 立山黑部出發,但我無時間再響高山停一晚,而且我係鐵道遊,如果富山入的話我就算幾早由名古屋出發都完成唔到立山黑部全個行程,因為由名古屋到富山要4個鐘,於呢條link check,直接輸入預計到達時間就會出曬整個行程, 超方便! http://www.alpen-route.com/tw/courses/scheduling/index.html Check完之後發現信濃大町入既schedule係比富山既夜d完成,而且名古屋去信濃大町只需大概3個鐘,比去富山慳1個鐘,反覆查來查去只有呢個方案可以一天內由名古屋出發而可以完成整個立山黑部行程! 所以我既行程係:名古屋 > 信濃大町 > 黑部立山 > 富山

PASS或周遊劵之利用
日本絕對係Travel Friendly 既國家,好多鐵路公司或旅遊局都會推出好多不同既PASS或周遊劵方便旅客使用,振興經濟丫嘛!而立山黑部係日本中部既人氣景點,又點會無周遊劵呢!未介紹前先按我既行程睇睇唔用周遊劵時所需既交通費!

去程:JR名古屋 >> JR信濃大町-JPY 4,000 自由席, 指定席+JPY2,680 
立山黑部阿爾卑斯山脈路線 [信濃大町>> 電鉄富山(ONE WAY片道)]- JPY 10,850 
回程:JR富山>>JR名古屋-JPY 4,750 自由席, 指定席+JPY2,900

以上只係單單由名古屋去立山黑部再返回名古屋既交通費,已經多過2萬yen! 仲未計其他行程既交通費喔~所以真係要好好利用周遊劵, 而呢款就超岩由名古屋出發到立山黑部既旅客 [阿爾卑斯、高山、松本地區周遊券] 5日只係JPY 17,500,除了任搭立山黑部阿爾卑斯路線,連名古屋上富山或信濃大町上都係全包,例如名古屋上富山可以去埋高山,下呂溫泉等,信濃大町上只可停松本!連名古屋市的JR及富山地方鐵路線都是任搭的! 詳情請看連結,要好好利用喔!



http://touristpass.jp/zh-tw/ 呢個網站仲有幾款不同既周遊劵, 如將會去呢D地方都可以考慮使用呀!
順帶提一提這幾款周遊劵係要於日本境外預購~購入方法及地點請參考網頁!

好喇~搵到呢個pass諗住無死啦! 可惜時不與我~細心再睇睇!以~[阿爾卑斯、高山、松本地區周遊券] 使用限期到11月13日(2016年, 每年會有更改)…大佬,我11月18號去wo!! T_T 明明11月30日後先封山,點解只係做到11月13架!!! What the… 晴天霹靂,左度右度,諗過取消立山黑部善用北陸PASS,但阿妹想去,亦諗過照俾原價,又覺得好唔抵,不如下年先?哼~我係唔會咁易放棄既,又喪做功課下天無絕人之路,俾我搵到 [立山黒部アルペンきっぷ]!係JR東海既產物,仲要只有日文版~好絕!睇圖,加有限公司既日文,再上網爬文後,確定可以用呀!唔知點解立山黑部官網無介紹呢款票,anyway 急急眼睇使用限期,係11月30日的~果種開心係想跳起果隻! 

2016既時候只有兩款,按唔同地區出發就有唔同既票價,而岩岩再睇睇2017已增至4款! 多左唔同地區去立山黑部既利用~~而我用既當然係由名古屋出發那款【ひだコース(高山線・中央線経由)】,承惠JPY18,610 是8日PASS! 同樣是包JR來回特急列車各一程, 買呢款票既時候最好就搵埋搭既時間買埋特急車飛喇!都幾FULL架!無論順向逆向都可以~ 

我用既係:::名古屋市内→富山 信濃大町→名古屋市内


如果去中部北陸地區多過5日,去埋金沢就可以揀【しらさぎコース(北陸線・中央線経由)】,呢款隨時比[高山、北陸地區周遊券]仲化算,因為8日仲要包埋立山黑部阿爾卑斯路線!


呢款JR東海出既PASS可於大站購買,我係響名古屋駅票務購入,買時趕頭趕命趕車,此乃補影相片所以CLOSE~基本上入面既員工都識簡單英文,當然我自己會印定想買既產物,如這次是 [立山黒部アルペンきっぷ],仲有去程及回程特急車飛既時間目的地,一次過Reserve曬,咁就安心曬~雖則以為自己預早左兩日買無死,少年實在太年輕⋯⋯去程既指定席已經FULL左~但職員話"DIE JOK BU" (無問題)可以照搭,心諗唔係要企兩粒鐘去松本下嘛⋯⋯但因為時間緊湊無退路~去到搭果朝,哦哦~原來有兩卡車廂係自由席,安心曬~當然係first come first serve!








 
























分享完畢~大家研究下睇睇邊個比較適合自己既行程吧!

沒有留言:

張貼留言